Търсене в този блог

неделя, 3 юли 2011 г.

Рождения ден


Натиснете върху снимката за снимките :))

Аш е била забелязана на нейния рожден ден ( 2 Юли) на 26-тия си рожден ден да празнува на плажа в Малибу с приятели, включително и нейния най-добър приятел- Зак Ефрон. Той взе Тисдейл на ръце и я заведе до водата след, което Зак обиколи с нея целия плаж. Ашли носеше сладък бански на "Мара Хофман". И двамата бяха с прекрасни тела.

Можем да кажем от нейните туитвания и тези снимки, че тя е прекарала чудесен ден. Тисдейл туитваше много пъти да благодари на своите приятели и фенове за пожеланията й за Рождения ден. Насладете се.

Ашли Twitter: Толкова съм щастлива, че Закари дойде на моето парти! Той е най-добрият ми приятел!
 
Благодаря @ shelleybuckner за тортата ми! Обичам я!

Благодаря на всички фенове за невероятните пожелания! Вие сте най- добрите! Обичам Ви! Толкова съм благодарна на всички.

Имам един от най-добрите мениджъри! Той е твърде добър за мен! Благодаря Бил!! # birthdaypresents послепис aaaahh Аз съм много развълнувана!
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар